Τρίτη 22 Ιουλίου 2008

Ιλαρή επιστροφή

Για πολλά χρόνια, η επιστροφή μου από τις διακοπές σηματοδοτούσε την αρχή μιας δυσάρεστης περιόδου: Από τη μια, οι ανεκπλήρωτες καλοκαιρινές προσδοκίες και από την άλλη το αυξημένο στρες και οι ανυπόμονες εκκρεμείς υποθέσεις που με περίμεναν μόλις γύριζα.

Όμως φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ξεκίνησα τις διακοπές μου νωρίς και επέστρεψα τώρα που όλοι οι άλλοι φεύγουν (ή ετοιμάζονται να φύγουν). Θα περάσω βεβαίως για πρώτη φορά τον Αύγουστο στην Αθήνα, όμως αυτό μάλλον με χαροποιεί παρά με θλίβει, καθώς διαπιστώνω καθημερινά ότι επέστρεψα σε μια Αθήνα με λιγότερο κόσμο, λιγότερο άγχος και επιπλέον έχω και λιγότερη δουλειά !!

Τελευταίο αλλά όχι έσχατο: Πέρασα πολύ καλά στις φετινές καλοκαιρινές διακοπές μου και οι «μπαταρίες» μου έχουν σημαντικά αποθέματα ενέργειας.

Άντε λοιπόν – New season's resolutions: Ναασχοληθώ περισσότερο με το μπλογκ μου και να φροντίσω να ελαφρύνει λίγο.
Με τη φρέσκια μου «post vacations» ματιά, βλέπω ότι, παρόλο που έχει λίγες αναρτήσεις, έχει «βαρύνει» πολύ (δεν φταίει το μπλογκ, φταίνε οι πολλές αναποδιές των τελευταίων ετών).


Επίκαιρο υστερόγραφο: Καλά αυτός ο Σαρκοζί πιστεύει ότι πηγαίνοντας στο Δουβλίνο θα μεταπείσει όσους Ιρλανδούς είπαν «όχι» στη Συνθήκη της Λισαβόνας ?
Περισσότερες πιθανότητες θα είχε αν έστελνε μόνη της την Κάρλα Μπρούνι !

2 σχόλια:

sonia είπε...

h athhna ton augousto einai teleia. deixnei thn pragmatikh omorfia ths.

oi de voltes se plaka, anafiwtika,monasthraki, thseio,filopappou, akropolh,lykavito, strefh,ethniko khpo, akomh kai sto kedro einai monadikes!

irlandos είπε...

... και ρεματιά Χαλανδρίου και Πειραϊκή και Γκάζι και Κεραμεικός και ... και ...

Οι ιδέες και οι λύσεις στην Αθήνα τέτοιες όμορφες μέρες (που συμβαίνει να είναι και δροσερές)είναι πολλές.