Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

"It Was a Very Good Year"


Μεθεόρτιο mood,
και έχω ήδη κουραστεί να ακούω
για το πόσο πολύ χαρήκαμε που έφυγε το 2009.
Και για το πόσο πολύ ελπίζουμε
να είναι το 2010 μια καλύτερη χρονιά.
Και είμαι σίγουρος, όταν κι αυτή η χρονιά θα έχει τελειώσει,
τού χρόνου τέτοιες μέρες, θα ευχόμαστε και πάλι να ξεκινήσει ένας νέος χρόνος, καλύτερος απ’ τον προηγούμενο.
Γενικά, δεν θυμάμαι ποτέ να τέλειωσε μια χρονιά και
να ευχόμαστε να συνέχιζε και να μην είχε φύγει.

Κι όμως, με κάθε χρονιά που περνάει, γινόμαστε ένα χρόνο μεγαλύτεροι, ένα χρόνο γηραιότεροι. Ο χρόνος που μόλις ξεκίνησε, είναι ο τεσσαρακοστός πέμπτος χρόνος από τότε που γεννήθηκα. Μέσα σ’ αυτόν, θα γιορτάσω τα τεσσαρακοστά τέταρτα γενέθλιά μου.

Και έχω βαρεθεί να βλέπω ανασκοπήσεις του 2009. Δεν τις διαβάζω. Δεν με ενδιαφέρουν παρά μόνον αν έχουν μια χιουμοριστική ανάλυση των γεγονότων - και αυτό σπάνια συμβαίνει. Επίσης, γελάω με όσους ασχολούνται με τις αστρολογικές "προβλέψεις" για το 2010. Κάποιοι από αυτούς τους αστρολόγους θα έπρεπε να είναι διάσημοι για τις προβλέψεις τους που δεν έχουν επαληθευθεί. Όπως π.χ. ο Λεφάκης, που έλεγε ότι θα γίνει η Μπακογιάννη αρχηγός της ΝΔ και μετά την έκανε γαργάρα (την πρόβλεψη όχι την Μπακογιάννη). [εγώ στη θέση του θα προσπαθούσα να «το μαζέψω» λέγοντας ότι «… δεν εννοούσα ότι θα γίνει η Ντόρα αρχηγός σ’ αυτές τις εκλογές – γενικά μιλούσα» χε χε]

Άχετο, αλλά μαζί με τους απολογισμούς, τις προβλέψεις και όλα τ’ άλλα, είδα και την «είδηση» ότι ο Γουόρρεν Μπίτυ είχε ερωτικές σχέσεις συνολικά με 12.775 γυναίκες! Δεν ξέρω αν μού έκανε περισσότερο εντύπωση ο αριθμός ή η ακρίβειά του. Αυτό που ξέρω είναι ότι θυμήθηκα το σχόλιο ενός συμμαθητή μου στο Λύκειο όταν άκουσε έναν άλλο συμμαθητή μας να διηγείται απίστευτες ερωτικές επιδόσεις: «Σιγά ρε φίλε, κατούρα και λίγο
_
Ο Warren Beatty,
εδώ σε φωτογραφία με τη γυναίκα του Annette Bening.
Η φωτογραφία δεν έχει υποστεί γραφιστική επεξεργασία.
Προσωπικά, αν ήξερα πώς να την επεξεργαστώ γραφιστικά,
θα προσέθετα κέρατα στην Αννέτ ή μούσι στον Γουόρρεν
ή και τα δύο!

Τέλος πάντων, αρκετά με όλα αυτά.
Μεθαύριο θα ποστάρω έναν δικό μου Καζαμία, έτσι όπως τον ψιλοέγραψα μέσα στις γιορτές (αφού τον περιποιηθώ λιγάκι αύριο και με τη βοήθεια τής Θείας φώτισης – των Φώτων γαρ – θα βρω και κάποιες καλές φωτογραφίες. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αύριο θα παίζω μπάσκετ με τον γιο μου, οπότε απ’ την άλλη βδομάδα ο Καζαμίας – μόνο μην μου φύγει η χρονιά και δεν το πάρω χαμπάρι!!)

Προς το παρόν σάς αφιερώνω το … "It Was a Very Good Year"

Αυτή δεν είναι η γνωστότερη ερμηνεία, ούτε και η καλύτερη.
Τραγουδησμένο (δηλαδή μάλλον περί απαγγελίας πρόκειται) από τον William Shatner τον γνωστό Captain Kirk του διαστημοπλοίου Enterprise των παιδικών μου χρόνων

For old times' sake,
Captain Kirk, please ask Mr. Sulu to tell Scotty to beam me up, please.


25 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Μια χαρα γηαρ ητανε Ιρλανδε μου το 2009 και το 2008 ακομα καλυτερο και παει λεγοντας. Και οταν ημουν εικοσι ηταν το καλυτερο μου. Ανθρωπιν ομωε ειναι η ελπιδα για καλυτερα πεθαινει τελευταια. Και η ελπιδα παντα ξαναγεννιεται οταν αρχιζει κατι καινουργιο. Ετσι θα αφησω ευχες για τα καλυτερα σε τουτο δω το ιστολογιο, στον κυριο του και σε αυτους που αγαπα. Δε φανταζομαι να εχει αφησει καποιος σχολιο πριν απο μενα, ηρθα να κανω ποδαρικο!

VAD είπε...

Σιγά,ρε φίλε,κατούρα και λίγο:)))
Καλό!!!

Ourbax είπε...

Αγαπητέ Ιρλανδέ,
Το θέμα είναι πόσο καλή ήταν η περασμένη χρονιά για να επιθυμούμε να μην φύγει.
Τώρα θα μου μείς κάθε χρόνο τα ίδια λέμε για την χρονιά που φεύγει , ευχόμαστε και ελπίζουμε ότι ο καινούργιος χρόνος θα είναι τέλειος και ότι θα μας φέρει τα πάντα που επιθυμούμε και διάφορες άλλες τρίχες κατσαρές και μπούρδες.
Το 2009 ήταν για μένα μια πολύ κακή χρονιά, το μόνο που θέλω για το 2010 απλά να είναι λιγότερο μαύρο.
Παρεμπιπτόντως σήμερα κλείνω τα 39 μου χρόνια και νιώθω για αυτό αρκετά περίεργα και παράξενα.

Όσο για τον άλλον τον επιβήτορα, τι να πω, σιγά μην είχε και μπλοκάκι και σημείωνε κάθε φορά με ποιες πήγαινε. Μεγάλο ψώνιο ο τύπος.

Πολύ ωραίο το blog σας.
Καλή σας μέρα.

aKanonisti είπε...

1) Αν θες κόλπα με photoshop... είμαι ένα email μακρυά....
2)Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις εκτός από την υπερβολή του Γουόρεν...
Είναι 73 ετών... άρα έχει τουλάχιστον 55 χρόνια ενεργής ερωτικής ζωής.... αυτό σημαίνει πως είχε 232 γυναίκες τον χρόνο....που δεν είναι παράλογο σαν νούμερο γιατί ήταν πανέμορφος, γοητευτικότατος... και ακόλαστος σούπερ σταρ...

Υ.Γ. Εγώ θυμάμαι μία χρονιά που δεν ήθελα να τελειώσει... Ηταν η χρονιά πριν την τρίτη λυκείου και τις πανελλήνιες εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο που ήθελε διάβασμα... Χαχαχαχαχαχαχα

Καλή φώτησηηηηηηηη!!!!!!!!!
:-)))))

An-Lu είπε...

Happy New Year!

Sophia Kollia είπε...

Μα, έχω άδικο μετά που τα γράφω όπως τα γράφω?
Συμφωνώ μαζί σου,Ιρλανδέ, και νομίζω ότι είναι καλύτερα να μετράμε τον χρόνο με αυτά που μας δίνει και όχι με αυτά που μας αφαιρεί..
Καλό αύριο

irlandos είπε...

@ δεσποινάριον
Τί καλό ποδαρικό ήταν αυτό!!
Ποιος τη χάρη μου! Απ' την πολυτάλαντη Ντεσπίνα απ'το DC.
Ευχαριστώ πολύ για το ποδαρικό καθώς και για τις ευχές.
Έτσι είναι αγαπητή Δέσποινα. Γι'αυτό ο λαός (ο Ελληνικός, βεβαίως βεβαίως) λέει: "Κάθε πέρσι και καλύτερα". Ισχύει!!
Ενώ δεν ισχύει το "Κάθε Πέρσης και καλύτερος". Ωστόσο αυτό ίσως και να ισχύει για τις Περσίδες (των παραθύρων, βεβαίως βεβαίως - χα χα) - Σχολιάζω εκτενώς και χιουμοριστικώς εδώ διότι στο μπλογκ σου "έφαγα πόρτα". Πφφ :ΡΡ
LOL
Kαι πάλι καλή χρονιά



@ VAD
Ναι καλό και σ' αυτήν την περίπτωση ταίριαζε, χα χα.
Καλή χρονιά VAD



@ Ourbax
Καλώς ήρθες, καλή χρονιά και (κυρίως) χρόνια πολλά!!!
χαίρομαι που σού άρεσε το μπλογκόσπιτό μου. Να μας ξανάρθεις.
Όσο για τον παραμυθά τον Γουόρρεν, τί μπλοκάκι... Κομπιουτεράκι θα έπρεπε να έχει ...
Πάντως τα νούμερα δεν βγαίνουν.
Θα τα πω και αμέσως πιο κάτω με την Ακανόνιστη.



@ Ακανόνιστη
Τα νούμερα δεν του βγαίνουνε: Σύμφωνα με τη δική δήλωση, άρχισε την ερωτική του ζωή στα 20. Που και καναδυό χρόνια νωρίτερα να ήτανε, πάλι δεν γίνεται (55 χρόνια ενεργής ερωτικής ζωής?? Τι λές?? - δηλαδή αν υποπτευθώ ότι και ως 70ντάρης δεν μείωσε το ρυθμό του ...)
Άσε που είναι και κάτι χρονάκια παντρεμένος με την Αννέτ Μπένινγκ, οπότε όσο να'ναι τον τελευταίο καιρό θα ελάττωσε κάπως τους ρυθμούς του. Δηλαδή Γόυόρρεν Μπίχτης, ο άνθρωπος. Αλλά και πολύ Μυνχάουζεν!
Και με 1000 να έλεγε ότι είχε σχέσεις, πολλές θα ήτανε. Βρε και 100 πάλι καλά θα τα είχε πάει. Όμως 12.775 (και μάλιστα χωρίς να μετράει τα one night stands, όπως λέει), ε απλώς γελάμε!
(με πάνω από 250 κατά μέσον όρο το χρόνο, για τί σχέσεις μιλάει?
ουά χα χα)


@ An-Lu
Επίσης, επίσης. Και να μας ξανάρθετε.



@ Σοφία
Πέστα βρε Σοφία μου!!
Έτσι είναι. Βιαζόμαστε να υιοθετήσουμε αυτό το "γέρε χρόνε φύγε τώρα" και να ελπίσουμε, χωρίς κανένα στοιχείο, ότι ο νέος χρόνος θα είναι καλύτερος! Μάλλον είναι αυτό που γράφει η Δέσποινα πιο πάνω, ότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...

Φιλικά,
Ιρλανδός

wilma είπε...

Κι όμως, κι όμως! λέμε ότι ο Γουώρεν είναι ένας ψεύτης και ένα ψώνιο, αλλά αν το καλοσκεφτείς είναι απλά μια ευαίσθητη ψυχή.
Πόσες φορές αγαπητοί μου συνβλογίτες δεν έχετε έρθει αντιμέτωποι με την ερώτηση "Με πόσες έχεις πάει?". (τι θα πει ποτέ? δεν σας έχουν ρωτήσει κάτι τέτοιο? πάει χάλασε ο κόσμος).
Κι αρχίζετε και μετράτε.
Πόσο άβολα είναι αυτά τα λεπτά της καταμέτρησης! που η άλλη περιμένει εναγωνίως το σούπερ νόυμερο.
Ενώ ο Γουώρεν! πονόψυχος!
Σου πετά αμέσως το δωδεκαχίλιαρο οπότε πέφτεις ξερή από τα γέλια.


Καλή χρονιά!
Περιμένω τον Καζαμία!

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Κ Α Λ Η Χ Ρ Ο Ν Ι Α !!!

Kώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
facebook.com/kostasvloutis
twitter.com/kostasvloutis

irlandos είπε...

@ Wilma
Δεν είναι μόνο ο αριθμός που προκαλεί γέλιο: είναι και ακρίβειά του. Μάλιστα!! 12.775, ούτε μία λιγότερη, ούτε μία περισσότερη!
Πάντως με τους ρυθμούς που (λέει ότι) έχει ο Γουόρρεν Μπίχτης, θα πρέπει να μας κάνει εβδομαδιαίο update.


@ Κωστας Βλουτης
Καλή Χρονιά και σε σένα.


Φιλικά,
Ιρλανδός

apos είπε...

Καλή Χρονιά, irish.
Τώρα που θα γίνουμε και Ιρλανδία, θα νιώθεις πιο σαν το σπίτι σου...

(ας ήξερα βέβαια πώς θα γίνουμε Ιρλανδία...)

So_Far είπε...

Έξοχος ο Κάπταιν Κερκ, τον βλέπω και στο BL όποτε ...
έχετε δίκιο σε ό,τι λέτε , ποτέ δεν κατάλαβα αυτό το μονόλπετο πέρασμα σε μια συμβατική μέτρηση πώς γίνεται και πουλάει τόσο πολύ ως μύθος/προϊόν ακόμα...
Βρε τον Γουόρεν...
Λοιπόν για το μέλλον όλα καλά ( να μη λέμε κοινοτυπίες αφού συμφωνούμε )
Φιλικά,
So_Far

elf είπε...

Καλή χρονιά, Ιρλανδέ μου! Είμαι σίγουρη ότι θα είναι καλή - τώρα τι εννοεί καθένας καλή...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! - αλλά έχω μια έξτρα συμπάθεια στους ζυγούς χρόνους (δεν εξηγείται επιστημονικά, περί ορέξεως μόνο!).

Να είστε όλοι καλά! Και ανυπομονώ για τον Καζαμία!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ιρλανδέ!
Αφού μπορούμε να κάνουμε απολογισμούς (γελοίους ή μή) κι' αφού μπορούμε να προσδοκούμε το καλύτερο (αόριστη και απόλυτα σχετική έννοια), τότε σημαίνει ότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!
Οσο για τον Γουώρεν Μπίτυ...
Αν χρειάστηκε να αναλωθεί τόσο πολύ για να καταξιωθεί σαν εραστής...φασκελωκουκούλωτα!
Τον Καζαμία και γρήγορα!
Α! Και Καλή Χρονιά!

irlandos είπε...

@ Apos
Η πλάκα είναι ότι η Ιρλανδία πήρε τα εν λόγω σκληρά μέτρα για να μην γίνει "Ελλάδα". Πάντως, αυτό που θα ήταν πραγματικά αστείο θα ήταν να υιοθετήσει η Ελλάδα το ιρλανδικό μοντέλο και η Ιρλανδία το ελληνικό.
Έτσι για να έρθει κι αυτό εδώ το μπλογκ "στα ίσα του".



@ So_Far
Έτσι είναι. μεταξύ μας ειλικρίνεια. Εμείς από τον πλανήτη Vulcan δυσκολευόμαστε να καταλάβουμε αυτούς τους Γήινους, όπως θα έλεγε κι ο Dr Spock. Άσε δε που "είναι τρελλοί αυτοί οι Γήινοι" (για να θυμηθώ κι έναν άλλο αγαπημένο παιδικό ήρωα).
Συμβατική η μέτρηση. Και το σημείο αναφοράς, από το οποίο πέρασαν τα 2010 χρόνια, είναι μια άλλη -ακόμα πιο συζητήσιμη- υπόθεση.
Όλα καλά. Θα τα λέμε.



@ elf
Ώστε έτσι? Σού αρέσουν οι ζυγές χρονιές!!
Εμένα πάλι μου αρέσουν οι μονές.
Ιδίως αυτές με καλόγριες,
LOL LOL
(άμα δεν το'κανα αυτό το λογοπαίγνιο θα πέθαινα...)

Ένα κομματάκι κολοκυθόπιτα θα το πάρω πάντως!



@ Βιολίστρια στις Μαλβίδες
Σήμερα διάβασα ότι ένας εκπρόσωπος του Γουόρρεν Μπίτι δήλωσε ότι η συγκεκριμένη βιογραφία που έγραφε για τις 12.775 γυναίκες δεν εκφράζει τον γνωστό ηθοποιό. Μάλιστα. Διάψευση δι' εκπροσώπου! Ο ίδιος ο Μπίτυ δεν εμφανίζεται. Φαίνεται θα'χει βαρύ χέρι η Αννέτ Μπένινγκ. Μα τί ρεζίλι τελικά!!!
Μπίτι για μπίτι ...

Για τον Καζαμία, μη βιάζεσαι. Το καλό πράμα αργεί να γίνει. Άλλωστε οι Ρώσοι (και οι λοιποί παλιοημερολογίτες) μόλις προχθες γιόρτασαν Χριστούγεννα.
Καιρό έχουμε λοιπόν...


Φιλικά,
Ιρλανδός

Pastaflora είπε...

εμένα, πάλι, μ' έχει πιάσει μια τρελή αισιοδοξία γιατί μαζί με το 2010 μπαίνει και ... το Καρναβάλι!
You know, νιώθω στο φυσικό μου περιβάλλον με το έμπα του χρόνου.
Πολλές πολλές ευχές!

irlandos είπε...

@ Μετεμψύχωση του Άλκη Στέα

Κι εγώ αισιόδοξος άνθρωπος είμαι. Απλώς έχω αποσυνδέσει την αισιοδοξία μου από την αλλαγή του έτους.
Πολλές ευχές κι από εμένα αγαπητή Pastaflora
και καλά Κούλουμα LOL

Φιλικά,
Ιρλανδός

Artanis είπε...

Να φύγει (που έφυγε) και να μην ξαναγυρίσει (που δεν πρόκειται:)
Και να είναι καλύτερο το 2010, οπωσδήποτε γιατί το 2009 κοινώς μας άλλαξε τα φώτα...
Σε φιλώ, καλημέρες...

katrine είπε...

Μια καλή αρχή θα σκεφτούμε και θα είναι καλή χρονιά. Ομορφότεροι, σπουδαιότεροι, σοφότεροι και και αγαπητέ μου Ιρλανδέ για το χρόνι που κυλά,ναι?

υγ1...βρε παλιοσειρά!!Πως μεγαλώσαμε??

υγ2 εξαιρετική ατάκα "κατούρα και λίγο":))))

Καλή χρυσή χρονιά:))

irlandos είπε...

@ Artanis
Αυτό το "(που δεν πρόκειται:)" δεν το κατάλαβα. Λες να επιστρέψει το 2009? LOL
Χαιρετισμούς κι από εμένα.

Φιλικά,
Ιρλανδός

irlandos είπε...

@ Katrine
Αρχικώς ευχαριστώ για τις ευχές.
Και πολλά και καλά ταξίδια να κάνουμε! Πάντα να φεύγουμε για νέους προορισμούς (ή και για παλιούς και αγαπημένους).

Ως προς το πρώτο Υ/Γ:
Έλα μου ντέ !!

Ως προς το δεύτερο Υ/Γ:
Μα δεν είναι ?!

irlandos είπε...

Το έψαξα και τελικά το βρήκα, αυτό το απόσπασμα του Dickens από την "Ιστορία δύο πόλεων" (με αυτές τις λέξεις ξεκινάει το πρώτο κεφάλαιο). Εκφράζει ακριβώς αυτό που πιστεύω για την κάθε νέα χρονιά, την κάθε νέα δεκαετία:

It was the best of times, it was the worst of times, it was the age of wisdom, it was the age of foolishness, it was the epoch of belief, it was the epoch of incredulity, it was the season of Light, it was the season of Darkness, it was the spring of hope, it was the winter of despair, we had everything before us, we had nothing before us, we were all going direct to heaven, we were all going direct the other way - in short, the period was so far like the present period, that some of its noisiest authorities insisted on its being received, for good or for evil, in the superlative degree of comparison only.

Αξεπέραστο!

Φιλικά,
Ιρλανδός

mahler76 είπε...

den έχεις και άδικο σε όσα λες για την αλλαγή του έτους. Όπως και να έχει καλή χρονιά να έχουμε.

katerina είπε...

Ιρλανδέ μου, αυτο το εσχάτως οινοφιλος στο προφιλ σου, για ...εξειδικευσε το λίγο.

Το να εισαι και Ιρλανδός και οινοφιλος, δεν λέω είναι λίγο περιεργο, αλλά επιβεβαιώνει την δική μου σμυρνεικη ρίζα. Να ψυχανεμιζομαι τους εξαιρετικά ενδιαφεροντες ανθρωπους.

Γιατί λατρευω τους Ιρλανδούς, αλλά το Ιρλανδεζικο ουισκυ δεν θα έλεγα ότι ειναι το αγαπημένο μου αλκοολ. Στο κρασί όμως... φανατική.
Και ...ψιλοαλκοολική(φήμες του άνδρα μου, που λατρευει το ουισκυ και την Ιρλανδία εξισου με εμένα)με λες.

Λοιπόν περιμένω ...οινικη αναρτηση.

irlandos είπε...

@ mahler76
Καλή Χρονιά και σε σένα.


@ Σμυρνιά Katerina
Όλα αυτά που διάβασες στο προφίλ, ισχύουν. Είμαι ιρλανδός υπήκοος. Επίσης είμαι και υπήκοος μιας άλλης ευρωπαικής χώρας (η καταγωγή από την πλευρά του πατέρα μου). Δεν γράφω ποια, διότι έτσι θα ήταν σαν να λέω ακριβώς ποιος είμαι, οπότε η ανωνυμία των μπλογκς πάει περίπατο. Έχω όμως γεννηθεί στην Ελλάδα (αν και δεν έχω πάρει την ελληνική υπηκοότητα) και εδώ έχω ζήσει τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου (με κάτι εξαιρέσεις για σπουδές, δουλειές κλπ).

Με τον όρο "προσφάτως οινόφιλος" εννοώ ότι εδώ και λίγα χρόνια έχω αρχίσει να ασχολούμαι λίγο περισσότερο με το κρασί και την τέχνη του. Σαφώς προτιμώ το κρασί από την μπύρα, αλλά δεν λέω όχι και για κάποια καλή Duvel και φυσικά για την αγαπημένη μου Guinness. Γενικώς, αρχίζω και γίνομαι πολύ απαιτητικός σ' αυτά που πίνω και (μάλλον λόγω ηλικίας) αρχίζω να έχω και κάποια προσκόλληση στις προτιμήσεις μου.

Πάντως για κρασιά θα γράψω κάποια στιγμή - πιθανώς για τις εκδηλώσεις γευσιγνωσίας ή για τα αγαπημένα μου κόκκινα.

Φιλικά,
Ιρλανδός